Sosial media marketinqi niyə hər bir iş üçün vacibdir

Sosial media marketinqi niyə hər bir iş üçün vacibdir

SMM böyük auditoriyaya çatmağın ən asan yoludur – bu gün dünya əhalisinin yarısı , 3,8 milyard insan sosial mediadan istifadə edir. Üstəlik, bu rəqəm durmadan artır  –  2019-cu ildən sosial mediadan istifadə 9,2% artıb.

 


Sosial media marka bilinirliyini artırmaq üçün son dərəcə faydalıdır . Hootsuite-a görə , onlayn brend kəşfinin 52 %-i sosial media platformalarında baş verir. Başqa sözlə, insanların əksəriyyəti sosial şəbəkələrdə yeni brendlər haqqında məlumat əldə edir.

 


2019-cu ildə insanlar hər gün orta hesabla 2 saat 24 dəqiqə sosiall mediada vaxt sərf ediblər və bu göstərici də gündən günə artmağa davam edir. Statistikaya görə – sosial mediaya sərf olunan vaxt 1,4% artıb . Bu, sosial medianı təkcə auditoriyanıza çatmaq üçün deyil, həm də onlarla uzun müddət ünsiyyətdə olmaq üçün əla bir yol halına gətirir.

 


Hər il sosial şəbəkələr satışları artırmaq baxımından daha çox əhəmiyyət kəsb edir. Məsələn, 2019-cu ildə internet istifadəçilərinin 43%-i satın almadan əvvəl məhsulları araşdırarkən sosial mediadan istifadə edib. İnsanların yalnızca %12'si Facebook veya Instagram'da bir "satın al" düğmesini tıklamaya istekli olsa da, sosyal ağlar bir alıcı yolculuğunun ilk aşamalarında çok önemlidir.

 


Geniş auditoriyaya çıxış və müştərilərlə sıx qarşılıqlı əlaqə ilə yanaşı, SMM başqa üstünlüklərə malikdir. Sosial medianı marketinq strategiyanıza daxil etməyin bir sıra üstünlükləri bunlardır.

 


Brend şüurunu artırılması

İstifadəçilərin 54 %-i sosial media vasitəsilə məhsulları araşdırır. Belə ki, brendlər istifadəçilərin sosial media maraqlarından yararlanmaq üçün müxtəlif sosial şəbəkələrdə yüksək keyfiyyətli hesablara malik olmalıdır. Bu halda potensial müştərilər sevimli platformasında bir markaya çata bilərlər. Bundan əlavə, sosial media vasitəsilə mükəmməl xidmət də vacibdir. İnsanlar şirkətlərin onlara kömək edəcəyini gözləyir və əgər kömək əla olarsa, onlar brendi başqalarına tövsiyə etməkdən məmnundurlar —  istifadəçilərin 71 %-i sosial mediada şirkətlə müsbət təcrübəyə malik olduqları təqdirdə şirkəti tövsiyə edirlər.

 


Veb sayt trafikini artırır

Bir çox sosial media platformaları brendlərə məhsullarını xarici vebsayta və ya açılış səhifəsinə getmədən satmağa imkan versə də, sosial media hələ də trafiki artırmaq üçün əla bir yoldur. Məsələn, bütün mobil vebsayt trafikinin 11 %-i sosial mediadan qaynaqlanır.

 


Daha sürətli və asan məzmun paylanması

Məzmun marketinqi vasitəsilə biznesinizi təbliğ etsəniz , məzmununuzu SMM ilə daha effektiv şəkildə paylaya bilərsiniz. İnsanlar sosial şəbəkələrdə dostları ilə həmişə faydalı, həyəcanlı və əyləncəli məlumatlar paylaşırlar. O, tez-tez bir şəbəkədən və onun üzvlərindən kənara çıxır və hədəf auditoriyanızın böyüməsini asanlaşdırır .

SMM müştərilərinizi xüsusi təkliflər haqqında məlumatlandırmaq üçün əla yoldur. Sosial şəbəkələr satış və ya hədiyyə haqqında məlumatı potensial müştərilərinizə tez və ucuz çatdırmağa kömək edir.

 


Hədəf auditoriyası ilə müntəzəm qarşılıqlı əlaqə

Dünya əhalisinin yarısı hər gün demək olar ki, üç saat sosial şəbəkələrdən istifadə etdiyi üçün SMM tamaşaçı ilə ünsiyyət qurmağın ən yaxşı yoludur. Bu yolla, brendiniz artıq müştərilərinizin vaxtlarını keçirməyə üstünlük verdiyi yerdədir, ona görə də o, sizə yaxın olmağa və daha etibarlı olmağa kömək edir.

Bundan əlavə, SMM - hər hansı digər marketinq kanalından daha çox - müştərilərdən rəy almağa kömək edir . İstənilən şəkildə — rəylər, bəyənmələr, şərhlər və s. vasitəsilə. Müştəriləriniz məhsulunuzla bağlı xoşagəlməz təcrübə keçirmişlərsə, bu barədə sizə e-poçt və ya telefon zəngi vasitəsilə deyil, sosial şəbəkələr vasitəsilə məlumat verməyə üstünlük verəcəklər. Bu, düzgün reaksiya vermək və bu xüsusi müştərini saxlamaq və başqalarını cəlb etmək imkanı yaradır.

 


Sahə, bazar və rəqib anlayışları

Sosial media sizə müştəri məmnuniyyətini, trendləri və rəqiblərinizin performansını izləmək imkanı verir. Ən son sənaye xəbərlərinin təhlili əlavə məzmun haqqında məlumat verir. Məsələn, abunəçilərinizlə müzakirə etmək üçün yeni bir mövzu əldə edə bilərsiniz.

Rəqiblərin fəaliyyətini izləmək məhsulunuzu təkmilləşdirmək və SMM strategiyanızı təkmilləşdirmək üçün faydalıdır.

 


Sosial media marketinq məqsədləri

SMM-in köməyi ilə siz müxtəlif məqsədlərə nail ola bilərsiniz - yəni qeyd edilənlər hamısı marketinq strategiyasından asılıdır . Budur ən populyarları:

izləyici səviyyəsinin artırılması;
satış və istehsal ;
müştəri loyallığının artırılması ;
veb sayt trafikinin artması;
hədəf auditoriyasının genişləndirilməsi;
rəylərin toplanması;
mənfi rəylərin idarə edilməsi;
trendləri və rəqibləri izləmək;
brend şüurunun artırılması;
istehlakçı tələbatının tədqiqi.

Effektiv SMM strategiyasını inkişaf etdirmək və hədəf auditoriyanız üçün müvafiq məzmun yaratmaq üçün məqsədlərinizi aydınlaşdırın.

 


Sosial media marketinq alətləri

On il əvvəl sosial media marketinqin kiçik bir sahəsi idi , ona görə də onu əl ilə idarə etmək asan idi. Bu gün sosial platformalar vasitəsilə brendin təşviqi marketoloqların müxtəlif problemləri həll etdiyi bir çox əlavə alətlərin istifadəsini tələb edən mürəkkəb bir prosesdir:

sosial şəbəkələrdə brend qeydlərinə nəzarət etmək;
yazılar yaratmaq və planlaşdırmaq;
istifadəçilərlə ünsiyyət qurmaq;
nəticələri təhlil edin.

SMM üçün faydalı alətlər, onların tətbiqi, əsas funksiyaları və qiymətləri haqqında ətraflı məlumatı bu məqalədə tapa bilərsiniz .