SMM strategiyasını necə yaratmaq olar?

SMM strategiyasını necə yaratmaq olar?

Yaxşı düşünülmüş sosial media marketinq strategiyası olmadan effektiv sosial media marketinqi mümkün deyil. Aşağıda onun inkişafının əsas məqamlarını hazırladıq:

- Sosial media təşviqi məqsədlərinizi müəyyənləşdirin. SMM-i şirkətinizin ümumi marketinq strategiyasının bir hissəsinə çevirin. Sosial medianı e-poçt və digər ünsiyyət kanalları ilə birləşdirin.

- Hədəf auditoriyanızı təhlil edin. Müştəri profilini inkişaf etdirin, müştərilərin ağrı və istəklərini öyrənin. Bu, müvafiq məzmun və təkliflər yaratmağınıza kömək edəcək.

- Əsas sosial şəbəkələri seçin. Bütün sosial platformalar biznesiniz üçün uyğun deyil. Hədəf auditoriyanız arasında populyar olanlardan istifadə edin.

- Brend dilini müəyyənləşdirin. Müştərilərlə necə ünsiyyət qurmağınız onların brendinizi necə qəbul etdiyini müəyyən edir.

- SMM üçün məzmun planı hazırlayın. Bir neçə növ məzmun yaradın, yəni reklam, əyləncə və informativ. Auditoriyanızın maraqlarına uyğun olaraq müxtəlif yazı növlərini balanslaşdırın.- Müvəffəqiyyəti ölçmək üçün KPI-ləri təyin edin. Unutmayın ki, onlar ölçülə bilən olmalı və sosial media marketinq hədəflərinizlə ciddi şəkildə uyğunlaşdırılmalıdır.

Sosial media izləyicilərinizlə 24/7 əlaqə üçün əladır. Üstəlik, müştərilərinizin ən azı yarısı şirkətin 24/7 əlaqə saxlamasını gözləyir. Əlavə maliyyə resursları cəlb etmədən bu ehtiyacı ödəməyin yeganə yolu chatbotları sosial media messencerlərinə inteqrasiya etməkdir .

Çatbotlar müxtəlif biznes sahələrində uğurla istifadə olunur. Onlar sanatoriyalar, restoranlar, turizm agentlikləri, otellər, təhsil şirkətləri tərəfindən yaradılır. Qarşıya qoyulan məqsədlərdən asılı olaraq virtual köməkçilər müştərilərə məsləhət verə, sifariş qəbul edə, brend və məhsullar haqqında danışa, promosyonlar və yeniliklər barədə məlumat verə bilərlər. Çatbotlar sizə dəstək xidmətini boşaltmağa imkan verir ki, bu da şirkətlərə müştəri xidməti xərclərinə 30%-ə qədər qənaət etməyə kömək edir.

Çatbotlar kiçik biznes üçün idealdır - onlar ən perspektivli kanallardan biri, messencer marketinqi ilə işə başlamağa kömək edir və mesajların göndərilməsi xərclərini minimuma endirirlər. Eyni zamanda, tərtibatçılar axtarmaq və ya əlavə bacarıqlar əldə etmək lazım deyil.

 

Brendinizin yaradıcı bir qrupun köməyinə ehtiyacı olduğuna inanırsınız? Layihəniz üçün işə başlamaq üçün bizimlə əlaqə saxlayın!