Veb sayt niyə olmalıdır?

Veb sayt niyə olmalıdır?

Vebsaytın olmasının ən yaxşı 10 faydası

Bu gün şirkət saytının olması mağaza, ofis və ya telefon nömrəsinin olması qədər vacibdir. 
Araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, 6/10 müştəri markaların biznesləri ilə bağlı İnternetdə məzmuna malik olmasını gözləyir. 


Nəyə görə müştəriləriniz sizi daha çox gözləyir! Əgər siz onlayn dünyaya bu addımı atmayıb biznesə sahibsinizsə və ya fəaliyyət göstərirsinizsə, burada 10 səbəb sizi düşündürəcək ki, niyə bunu daha tez etməmisiniz.

 

#1 24/7 Onlayn Var olma

Veb saytın olması o deməkdir ki, müştərilər sizi hər zaman – istənilən vaxt, istənilən yerdə tapa bilirlər. İş saatlarından kənarda belə, veb saytınız yeni müştərilər tapmaqda və təmin etməyə davam edir. İstifadəçiyə öz evinin rahatlığında lazım olan məlumatlara daxil ola biləcəkləri kimi rahatlıq təklif edir. Alqı-satqı üçün əlavə təzyiq yoxdur. Üstəlik, bu gün əksər şirkətlərin öz veb-saytı olduğu kimi, offline qalmaqla rəqiblərinizə müştərilərinizi əlinizdən alamq üçün şans verirsiniz.

 

#2 Məlumat mübadiləsi

Ən sadəsi olan saytda alıcılar və satıcılar arasında informasiyaların tez və asan şəkildə çatdırılması təmin edilir. Açılış saatlarınızı, əlaqə məlumatlarınızı sadalaya, məkanınızın və ya məhsullarınızın şəkillərini göstərə bilərsiniz. Potensial müştərilərdən sorğuları və ya mövcud olanlardan gələn geribildirimləri asanlaşdırmaq üçün əlaqə formalarından istifadə edə bilərsiniz. Hətta müştərilərinizi həqiqətən də cəlb etmək və biznesinizi effektiv və sərfəli şəkildə satmaq üçün reklam videoları yükləyə bilərsiniz. Bu həm də sosial media kanallarınızı təbliğ etmək və müştərilərinizlə bir cəmiyyət qurmaq üçün yaxşı bir yoldur

 

#3 Etibarlılıq

Müasir dünyada nüfuzlu şirkətin bir növ onlayn mövcudluğuna dair bir gözlənti var. Potensial müştərilər çox güman ki, telefon nömrəsi və ya fiziki ünvanı olmayan hər hansı bir işə etibar etmirlər və eyni şeyi veb-sayt və e-poçt ünvanının olmaması üçün də söyləmək olar. Bunlar biznesiniz haqqında mühüm məlumatları müştərilərlə bölüşmək və onların sahib ola biləcəyi "Nə və Niyə" suallarına cavab vermək üçün faydalı alətlərdir. Üstəlik, keyfiyyətli, istifadəsi asan veb-saytın olması müştərilərin xidmətlərinizdən istifadə etməkdə özlərini rahat hiss etmələrini təmin edir, çünki onlar güman edəcəklər ki, biznesinizin bütün sahələrində eyni müsbət təcrübəni gözləyə bilərlər.

 

#4 Xərcləri azaldır

Sadəcə olaraq məlumat göstərməklə yanaşı, siz veb saytınızdan mal və xidmətləri birbaşa istehlakçılara satmaq üçün də istifadə edə bilərsiniz, bəzi hallarda isə böyük əməliyyat xərcləri (işçilərin əmək haqqı, kirayə, kommunal xidmətlər) tələb edən mağazalardan istifadə ehtiyacını aradan qaldıra bilərsiniz. Bu əlavə xərclərin aradan qaldırılması həm də qiymətlərinizi aşağı salmağa imkan verəcək və biznesinizə real rəqabət üstünlüyünü verəcək. O, həmçinin biznesinizin idarə edilməsində də istifadə oluna bilər; həmkarlarınızla bölüşmək istədiyiniz hər hansı bir xəbəriniz və ya rəhbərliyin əldə edə biləcəyi vacib məlumatınız varmı? Daxili veb-saytın olması sizə çox vaxt qənaət edə bilər, çünki sizə lazım olan hər şey bir yerdədir və istənilən vaxt daxil olmaq mümkündür.

 

#5 Bazarın Genişlənməsi

Saytınız bütün dünyada hər kəs üçün əlçatan olduğundan, coğrafi maneələri aşmaq heç vaxt bu qədər asan olmayıb. İstənilən ölkədən olan şəxslər şirkətinizi tapa biləcək bu da hər kəsin potensial müştəriniz olması anlamına gəlir.

 

№6 İstehlakçı Anlayışları

Analitik alətlər sizə tipik müştərinizin kim olduğunu, sizi necə tapdığını, nəyi bəyəndiyini müəyyən etməyə və saytınız vasitəsilə alışları artırmaq üçün biznesinizi uyğunlaşdırmağa imkan verir. Mövcud olan müxtəlif məlumatlar həmçinin sosial media kanallarınızın brendinizə necə təsir etdiyini daha yaxşı başa düşməyə kömək edə bilər və hətta filialların açılış vaxtları, promosyonlar və məhsul çeşidləri kimi biznesinizin oflayn aspektlərini dəyişdirmək imkanlarını vurğulaya bilər.

 

#7 Reklam

Google AdWords və ya Facebook-da reklam kimi alətlər sizə ənənəvi oflayn reklam üsullarından daha çox dəqiqlik və etibarlılıqla müştərilərə çatmaq imkanı verir. SEO və onlayn reklam, məlumatlılığı artırmağa kömək etmək üçün əla bir yoldur, əgər düzgün aparılarsa, veb saytınıza gələn trafikdə artımı görə bilərsiniz. Potensial yeni müştərinin onlayn olaraq konkret məhsul və ya xidməti axtararkən gördüyü ilk şirkət siz olun. Məhsul almağı və ya pərakəndə satış nöqtəsi tapmağı əvvəlkindən daha asan etmək üçün vebsaytınızın əlaqə səhifəsindən və ya e-ticarət xüsusiyyətlərindən istifadə edin.

 

#8 Onlayn Rəqiblər 

Əgər vebsaytınız yoxdursa, rəqibinizin bunu etmə ehtimalı daha yüksəkdir, yəni sizin yeni müştərilər qazanma ehtimalınız azdır və siz onların diqqət mərkəzindən kənarda qala bilərsiniz. Heç bir fürsəti əldən verməmək və qazanmaq yarışında qalib gəlmək çox vacibdir.

 

#9 Onlayn Müştəri Xidmətləri 

Veb saytlar müştəri xidmətlərini idarə etmək üçün daha asan bir yol təqdim edir. Tez-tez verilən sualların cavablarını tez-tez verilən suallar (Tez-tez verilən suallar) bölməsində təqdim etməklə siz müştəri xidməti xərclərini azalda, vaxtınıza və pulunuza qənaət edə, həmçinin daha çox məlumat verə bilərsiniz. Bu həm də o deməkdir ki, müştərilər dərhal cavab ala bilir və vaxta qənaət edir ki, bu da uzunmüddətli perspektivdə müsbət müştəri münasibətlərini təşviq etməyə kömək edir. Bu sizin üçün bir fayda ola bilər, bütün müsbət rəylər rəyə yüklənə bilər, müştəriləriniz xoşbəxtdirlər, niyə bunu göstərməyəsiniz?!

 

# 10 Böyümə İmkanı

Veb saytlar, ümumiyyətlə, potensial investorların müraciət edə biləcəyi bir yer təmin etmək üçün əla yollardır. Bu, şirkətinizin və komandanızın nə haqqında olduğunu, nəyə nail olduğunu və gələcəkdə nələrə nail ola biləcəyini göstərir.

 

Vebsayt yaratmağı düşünürsünüz? Kömək etməkdən məmnunuq!


Biz veb-dizayn mütəxəssisləriyik, ona görə də siz heyran edən vebsayt yaratmaq istəyirsinizsə, ödənişsiz konsultasiyadan yararlanın.